———————————————
Логістика має великий вплив на оцінку компанії споживачами, а отже вона — невід’ємна частина бренду. Це процес, що охоплює великий список етапів діяльності будь-якого бізнесу: від закупівлі сировини до доставки подарунків почесним клієнтам і діловим партнерам на корпоративний захід. Про важливість ефективної логістики та заходи для її покращення — детально в блозі Драгон Логістікс.
Вплив логістики на бренд
Оптимізація логістичних процесів дозволяє досягати кращих результатів в будь-якій діяльності. Пунктуальність, надійність, якісний зворотний зв’язок забезпечують задоволення клієнтів, а отже покращують ділову репутацію і, як наслідок, підвищують конкурентну здатність.
Отже, коли компанія приділяє увагу логістиці, це приносить низку позитивних моментів:
- лояльність клієнтів, що зацікавлені в якісних послугах;
- можливість знизити витрати та запропонувати кращий сервіс, конкурентні ціни;
- формування репутації надійного та відповідального бізнес-партнера через позитивний досвід споживача.
Станом на сьогодні у сфері логістики конкуренція постійно зростає. Експерти називають причиною стрімкий розвиток комерції в онлайн-форматі. Через пандемію COVID-19, щоб вижити, більшість компаній з продажу товарів та послуг перейшли в сферу цифрової економіки. Десяткам компаній з надання логістичних послуг прийшлось змагатись за свою долю на ринку. Тому важливо приділити увагу маркетингу і оптимізації логістичного бізнесу.
Щоб зробити логістику частиною свого бренду, потрібно подумати про низку нюансів, але першим кроком має бути бізнес-сайт. Інтернет — це перше місце, куди люди звертаються в пошуках інформації, товарів чи послуг. Розвинений, зручний, інформативний сайт — один із найважливіших аспектів бізнесу. Щоб справити достойне враження на потенційного клієнта ваш веб-сайт має бути професійним, швидким у завантажені, мати зрозумілу і просту навігацію, надавати всю інформацію про компанію, її послуги та взаємодіяти з користувачем.
Як зробити логістику більш ефективною: поради
Ключове питання в наданні логістичних послуг — зручність. Незалежно від того, де клієнт купує товари чи замовляє послуги, його цікавлять швидкість і комфорт. Забезпечити і те, і інше може багатоканальна логістика. Простими словами, це процес, що надає клієнтам гнучкий, комфортний спосіб покупок через розширений список каналів продажу.
Особливості багатоканальної логістики:
- покупка через різноманітні платформи — фізичні фабрики і магазини, онлайн- маркети, мобільні додатки;
- розумний вибір маршруту для доставки замовлених товарів;
- гнучкі способи виконання замовлення — клієнт може мати вибір: чи то самовивіз з вашого складу, чи доставка під двері.
Кожна компанія потребує гарної реклами, як варіант — це може бути сильний брендинг, тобто унікальна ідентичність. Сюди входять логотип, слоган компанії, цінності, які вона озвучує, уніфікований інвентар (меблі в офісі, обладнання, одяг працівників, інструменти, що мають єдиний стандарт, розроблені за дизайном компанії).
Важливе значення має стратегія контент-маркетингу:
- пошукова оптимізація сайту для Гугл;
- гостьові блоги;
- платна рекламна компанія;
- використання соціальних мереж;
- поштовий маркетинг.
Все це привертає увагу до компанії, а значить і потенційних клієнтів. Звісно ж фахівці Dragon Logistics радять не забувати про якість послуг. Часто логістичні послуги починаються з пошуку товарів для клієнта. Пропонуйте кращий варіант, тестові зразки, фото та відео звіти. Замовникам важливо знати, що їх покупка в безпеці, перевіряйте упаковку, при потребі перепакуйте товари в більш безпечну тару. Запровадьте опцію відстеження відправлення в реальному часі. Оптимізуйте процеси — зниження операційних витрат за допомогою новітніх технологій допоможе скоротити власні витрати та запропонувати конкурентні ціни споживачу.
=======================