Тенденції в упаковці: інновації та технології

Тенденції в упаковці: інновації та технології
Логістична компанія » Тенденції в упаковці: інновації та технології

———————————————

Перше, на що дивиться споживач — зовнішній вигляд товару. Саме дизайн упаковки, колір етикеток формує перше враження, спонукає до покупки. Які тренди актуальні сьогодні, які інновації пропонує сфера пакування, розбирались фахівці Драгон Логістікс.

Актуальні тренди пакування: що цікаво споживачу

Наразі підхід до пакування, компанії, що дотичні до галузі, активно переосмислюють. На вибір споживачів впливає низка факторів, серед яких все більше видно екологічну свідомість. Одну з ключових позицій займають біорозкладні і рослинні матеріали, компостована сировина. Наприклад:

  • кукурудзяний крохмаль;
  • гриби та целюлоза;
  • бамбук;
  • конопля і пальмове листя.

Впливовий фактор на вибір — зручність. Споживач все частіше звертає увагу на упаковку, що не тільки захищає, а й полегшує транспортування товару. Цікавить і практична сторона питання, тобто можливість використати тару повторно. Банки і коробки, в яких можна зберігати щось, використати в якості об’єкта творчості мають великий попит.

Мінімалістичний дизайн в трендах у багатьох сферах, і пакування не стало виключенням. Відсутність кількох шарів упаковки, додаткових вставок мають свою привабливість. Прості лінії, лаконічні надписи чи логотип — така собі елегантна простота. Це і функціонально, бо зменшує відходи, і привабливо візуально — прості написи і форми легше сприймаються.

Персоналізоване, унікальне, ексклюзивне пакування — «фішка» на ринку. Дизайни створені в резонансі з інтересами цільової аудиторії часто стають конкурентною перевагою. Це можуть бути імена на етикетках, крилаті вирази, художні зображення. Це формує емоційний зв’язок зі споживачем, дозволяє утримувати його увагу, підвищує лояльність до марки.

Інновації і технології у сфері пакування

Одна із цікавих новинок — упаковка з їстівних матеріалів. Виробники пропонують інноваційні рішення:

  • плівка виготовлена з овочевого чи фруктово-ягідного пюре;
  • водорозчинні матеріали;
  • упаковка з морських водоростей;
  • капсули із модифікованого крохмалю.

Звісно, що технологія виробництва такого матеріалу пакування потребує належного контролю безпеки і сертифікації. Ключові аспекти виробництва — відповідність міжнародним стандартам і вимогам.

Нові можливості для комунікації зі споживачем пропонує цифрова інтеграція в галузь пакування. Зображення на упаковці QR-кодів, NFC-чипів надають клієнту додаткову інформацію про бренд, дозволяють зануритись в його історію, відчути атмосферу марки. Завдяки таким прийомам виробник може взаємодіяти зі споживачем через соціальні мережі, краще пізнавати свою аудиторію. Покупець натомість має більше інформації про продукт, покращує споживчий досвід.

Вертаючись до проблеми екології, слід згадати такий вид упаковки як дой-паки. Це 100% перероблюваний матеріал, який має й інші переваги:

  • зіп-застібка забезпечує повну герметичність продукту;
  • має універсальне застосування;
  • доступна вартість.

Дой-паки можуть привернути увагу до бренду клієнтів, що налаштовані на збереження навколишнього середовища. Екологічна орієнтованість сприяє формуванню позитивного іміджу компанії.

Фахівці логістичної компанії Dragon Logistics рекомендують кілька практичних кроків з пошуку вдалого пакування. Один із перших етапів — вивчення цільової аудиторії, тут важливий зворотній зв’язок через сайт, соцмережі, блоги. Не менш важливо врахувати цінності бренду, а також вивчити тренди та тенденції ринку. Самий вдалий дизайн упаковки — той, що втілює баланс практичності, естетичної привабливості і зручності для споживача, економічної ефективності — для самого бренду.

Вартість доставки