———————————————
Онлайн-торгівля розвивається неймовірно швидко. Все більше компаній переходять у всесвітнє павутиння, а клієнти чекають зручної та швидкої доставки. Щоб впоратися з потоком замовлень і не витрачати ресурси на організацію складування, підприємці все частіше залучають до логістики фулфілмент – сучасний формат логістичного обслуговування, який активно використовує і компанія Драгон Логістікс, яка готова організувати ланцюжок «під ключ».
Що таке “фулфілмент” простими словами
Якщо дати коротке визначення, то fulfillment – це професійна система управління замовленнями, яка включає прийом, зберігання та інші опції, закінчуючи доставкою. Це означає, що всі логістичні процеси бізнесмен може передати на аутсорсинг, а сам займатися лише продажами та просуванням.
Вперше таке поняття з’явилося в логістичних операціях наприкінці 1980 – на початку 1990 років у США. Спочатку fulfillment використовувався в поштовому та каталоговому рітейлі, коли компанії розсилали паперові каталоги та отримували заявки по телефону або поштою. Щоб швидко обробляти замовлення, складувати та відправляти клієнтам, була потрібна ціла система управління, і саме тоді виникло поняття order fulfillment (виконання замовлення), а з розвитком електронної комерції в середині 1990-х термін почав активно використовуватись у бізнесі інтернет-магазинів.
Найчастіше такий сервіс надає транспортна компанія, яка вже має складські площі, підготовлений персонал і налагоджено всі процеси. Такий підхід особливо затребуваний товарці, тобто. у сфері інтернет-торгівлі, де важливо швидко реагувати на замовлення та підтримувати високий рівень обслуговування.
Вся робота вибудована чітко: продукція надходить на склад, реєструється в системі, розподіляється по осередках, а потім у міру надходження замовлень відвантажується покупцям.
Стандартна схема роботи виглядає так:
- прийом та перевірка продукції;
- розміщення на заощадження;
- складання та упаковка замовлення;
- відправка клієнту та контроль доставки.
Підприємцю не потрібно купувати обладнання, наймати персонал або контролювати логістичну ланцюжок – все це виконує оператор, при цьому ціна на такі сервісні рішення виявляється нижчою, ніж витрати на самостійну організацію всіх процесів.
Основні сервісні опції
Комплекс послуг охоплює всі етапи роботи із замовленням. Залежно від специфіки бізнесу підприємець може вибрати потрібний набір опцій. Наприклад:
- прийом та розміщення продукції у складському приміщенні з перевіркою якості та кількості;
- упаковка, перепакування, маркування товарних одиниць;
- комплектація замовлень, формування наборів чи готових комплектів;
- підготовка супровідних документів, печатка накладних, етикеток;
- обробка повернень, а також їх утилізація чи перепакування;
- відповідальне зберігання з повним контролем за безпекою та умовами розміщення продукції.
Таке повноцінне сервісне обслуговування можна адаптувати під будь-який бізнес, від інтернет-магазину до глобального дистриб’ютора. Для клієнтів, що займаються продажем великогабаритних товарів (техніки, меблів, будівельних матеріалів), передбачено специфічне fulfillment, коли задіяні спеціальні зони заощадження, підйомно-транспортне обладнання та посилені системи безпеки.
Переваги в сучасному логістичному ланцюжку
Сервіс приносить бізнесу безліч вигод. Він робить процес постачання передбачуваним, прозорим і дозволяє значно заощадити ресурси. Це реальний інструмент бізнесу, який робить його гнучким та успішним.
Серед безлічі переваг можна виділити такі переваги:
- можливість побудувати повний цикл логістичного ланцюжка від надходження продукції на складську площу до її отримання покупцем;
- проста структура розрахунків – легко дізнатися скільки коштує обслуговування без прихованих платежів;
- зручні та вигідні тарифи – можна підібрати потрібний пакет послуг, замовити сервісні рішення під свої завдання та платити лише за те, що використовується;
- автоматизація з онлайн доступом до даних, включаючи облік залишків, відстеження відправлень;
- підвищена ефективність, мінімізація помилок при складанні, швидке транспортування, і, відповідно, зростання продажів.
Як показує практика, fulfillment значно знижує навантаження на бізнес, усуває необхідність утримувати власні складські приміщення, допомагає зосередитися на розвитку, а не на операційних завданнях. Він вдало поєднує всі процеси, що особливо важливо для інтернет-торгівлі, де швидкість і якість впливають на зростання продажів.
Вибираючи fulfillment з Dragon Logistics, кожен підприємець отримує партнера, який бере на себе рутину та забезпечує безперебійну роботу логістичного ланцюжка. Це означає, що кожне замовлення буде виконане точно та вчасно.