———————————————
Наближається святкова пора і це чудова нагода збільшити обсяги продажів. Оскільки святкові розпродажі будуть проводити і конкуренти, важливо зрозуміти, як і чим можна виділитись на їх фоні. Спеціалісти Драгон Логістікс діляться порадами, що допоможуть вирішити це завдання.
Стратегія підготовки до святкового сезону
Сезонні свята збільшують попит на товари різного роду. Це можливість для електронної комерції осягнути велику аудиторію покупців. Але для успіху важливо продумати всі аспекти своєї святкової діяльності, розробити стратегію. Є кілька рекомендацій, як цікаво представити свої пропозиції:
- створіть унікальні акційні пропозиції;
- високим попитом користуються набори послуг, товарів;
- продумайте презентацію свого продукту;
- виділіть зіркові пропозиції;
- розробіть багаторівневі пакети знижок.
Унікальна пропозиція має викликати у потенційного клієнта відчуття терміновості. Акції мають бути обмежені в часі, що спонукає до покупки тут і зараз.
Один із дієвих кроків — об’єднати кілька продуктів чи послуг в один набір. По-перше це збільшує їх комерційну цінність, по-друге, популярність. Комплекти з кількох товарів чи пакет послуг за акційною ціною завжди приваблюють покупця, створюючи відчуття майже безкоштовного, тому що окремо кожен товар/послуга вартують дорожче. Створення комплектів, наборів дає шанс продати товари, які користуються невеликим попитом.
Акційний товар має привертати увагу, буквально кричати «купи мене». Красива упаковка — перший крок до успіху. Звісно, це мають бути святкові кольори і сюжети. Гарний крок, що додасть цінності і унікальності продукту — персоналізована упаковка. Вона може бути адаптована під певний сегмент аудиторії чи й під конкретного клієнта.
Не секрет, що товари із високим рейтингом попиту розкуповуються першими. Виділіть свої флагманські пропозиції, помістіть на головну сторінку сайту. Багаторівневий дисконт особливо приваблює клієнта, дозволяючи йому отримати більшу знижку за середній чек. Вам такий підхід принесе додатковий прибуток.
Святковий маркетинг: реклама і комунікації
Підготовка до святкового сезону обов’язково повинна враховувати перевірку ефективності сайту магазину. Збільшення кількості клієнтів потребує кількох кроків:
- оптимізація швидкості завантажень сторінок;
- адаптація вебсайту для мобільних гаджетів;
- служба підтримки в години пік (консультанти, гарячі лінії).
Ефективність сайту має бути протестована всебічно — можливості впоратись із трафіком, напливом запитань чи скарг клієнтів, перевірка доступу користувачів із різних пристроїв. Чим ефективніше платформа, тим більше покупців, що збільшує прибуток. Команда має бути підготовлена до роботи з покупцями, мати розуміння, як спілкуватись так, щоб не втратити потенційного клієнта.
Не менш важливо продумати маркетингову стратегію. Є багато різних способів заявити про себе. Соціальні мережі — один із найефективніших інструментів просування себе на ринку і залучення клієнтів.
Хороший спосіб привернути увагу — ремаркетинг. Це може бути цикл прямих трансляцій, тизери, розповіді в блозі, розсилки з анонсами. Суть цього рекламного інструменту у створенні почуття очікування. Не забувайте про емейл-маркетинг, він має бути сегментованим і персоналізованим. Зазвичай в кожній ніші є своя база клієнтів, це люди різного віку, статусу, тому універсальний підхід — не дуже вдала ідея.
Врахуйте також клієнтів, що купують заздалегідь, і тих, хто купує в останню хвилину. В першому випадку стимулювати клієнтів можна ексклюзивними знижками і пропозиціями в обмін на підписку. Пропозиції в останню хвилину мають привабити вчасно придбати подарунки для рідних ще й за дуже зниженою ціною, промокодом на майбутні покупки.
Спеціалісти компанії Dragon Logistics наголошують: добре продумана підготовка до святкового сезону дозволить збільшити продажі і аудиторію покупців. Гарний маркетинг, продумані комунікативні інструменти сприяють комерційній діяльності не тільки у святкові сезони.